vrijdag 30 september 2011

Afscheid

Eigenlijk wel vreemd, bijna iedereen die net blogt (of langer) denkt dat wij, als gastbloggers, elke morgen om 6 uur achter ons computertje zaten om een nieuw blog in te voeren..(ik reken maar bij mezelf, ik wist, tot vorig jaar, niet van het ´alvast klaarzetten´..)

En nu, nu zit ik op 12 september, mijn afscheidsblogje al te schrijven, dat nu voor jullie neus staat..

Wat kan ik zeggen?? Dat het weer leuk was om op linkenjacht te gaan, dat het me wat gemakkelijker afging dan vorig jaar, want toen was het nog ´nieuw´, dat ik meer respect krijg voor de vaste crew, want elke keer weer wat ´nieuws´ vinden is geen makkie!

Ook bijzonder: niemand van ons had dezelfde link (tenminste, voor zover ik het nu na kan gaan, Janine pruttelde wel wat over mijn krimpiedinkie link, maar had je echt dezelfde Janine??? ☺☺)

Als afscheid nog een paar blogs die ik de moeite waard vind te bezoeken


een blog waarin mensen laten zien wat je met je IKEA aankopen nog meer kunt doen (veranderen, een heel andere functie geven, verbouwen, verknutselen.. ☺☺)

En dan vooral het ´zelfmaken´ item...(klik op het logo of hier)



Een supercreatieve dame die zelf spulletjes maakt voor in huis, tassen, kadootjes en daarbij maakt ze ook nog eens prachtige headers voor andere blogs!

En eigenlijk wil ik deze tip nog geven:
Zoek via Google (of andere zoekmachine) gewoon vaak op ´afbeeldingen´ i
pv tekst, er gaat een wereld voor je open!

Iedereen bedankt voor het lezen& meekijken (meegenieten!) ik hoop dat de inspiratie weer wat ge-(of over??)prikkeld is geraakt!

Ten slotte DANK dat ik weer een rondje mee mocht bloggen, ik vond en vind het een grote eer!
Hierbij draag ik het stokje weer over!!



5 opmerkingen:

Jeany zei

yep, precies dezelfde ☺ maar who cares, we hadden toch genoeg om uit te kiezen. En ja, die tip van jou als laatste, bin there, done that. Ik kijk bijna nooit meer naar text, hahaa. Meid bedankt weer en ik vond het super gezellig om weer met mijn 'oude' zwili aan de slag te gaan. lieve groeten van mie

Yvonne zei

Ik vond het hartstikke leuk om samen met jou deze maand te gastbloggen, leuk om je als medeMenS te leren kennen. Dank voor je super leuke en creatieve linken, ook deze laatste riedel is weer heel leuk!
Op ons blog komen we elkaar vast weer tegen.
Lieve groetjes van Yvon

Anneke zei

Stokje ontvangen :)
Je bezorgde ons leuke links Sproet! Ben al eens gaan kijken bij 'La Flotte', wat een mooie blog!

Godelieve zei

Je weet je blogmaand bij DIOL ook af te sluiten met een paar leuke extra's. Super bedankt!!!

Els zei

Leuke links om mee af te sluiten! Dankjewel voor een fijne maand! Hopelijk tot schrijfs/blogs, misschien wel gastblogs :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails