vrijdag 30 september 2011

Alweer om

De maand is omgevlogen, vele mooie linken zijn voorbij gekomen. Ik hoop dat alle lezers veel plezier aan deze maand hebben beleefd. Ik vond het in elk geval weer heel erg leuk om gastschrijver te zijn bij DIOL.
Als klap op de vuurpijl, hier dan nog mijn laatste link. Ulla van Stickzeit, laat een leuk klein boekje zien, en hoe je het maakt. Ik mocht al eens eentje van haar ontvangen en heb inmiddels zelf ook al een paar gemaakt. Een leuk klein geschenk, waarin je uiteraard ook andere dingen in kunt doen, labeltjes, foto's of wat dan ook. Kijk hier voor de tutorial. Danke liebe Ulla fürs teilen!!


Lieve DIOL dames, heel erg bedankt  allemaal en een speciaal woord van dank aan  Dimphie voor de begeleiding van alle gastschrijvers.
DIOL is een geweldige blog en ik hoop dat we nog heeeeeeeel lang en heeeeeeel veel  linken krijgen aangeboden. Bedankt ook  aan al mijn mede gastschrijvers. Wie weet.. volgend jaar same time same place?

Veel groetjes van Janine

5 opmerkingen:

Yvonne zei

Ik ben gek op boekjes, dus dat zit helemaal goed met jouw laatste link!
Wie weet, volgend jaar? Ik vond het in ieder geval hartstikke leuk, en ook jij bedankt als mede gastblogger voor je leuke links en de bloggezelligheid de afgelopen maand.
Lieve groetjes van Yvon

Godelieve zei

Heel leuk, deze theeboekjes!! Dank voor de link, en alle vorige leuke dingen die je voor ons vond!

Hermien (Sproet) zei

Hoi lieve Zwi,

wat een hartstikke leuk idee, dit kende ik helemaal niet en ik denk dat ik me er ook echt aan ga wagen, want er zit sowieso een iemand in mijn directe kring die gek is op THEE..

Origineel en redelijk simpel te doen voor rommelige knutselaars zoals ik!

We blijven elkaar zien en ´spreken´ , sterkte en liefs en natuurlijk hartstikke bedankt voor jouw leuke links!

Anneke zei

Een erg leuk boekje als afsluiter Janine! Van mij mag je alvast volgend jaar opnieuw gastblogger zijn :)

Els zei

Heel leuk boekje, Janine! Heel goede afsluiter!
Het was leuk om samen met jou gastblogger te zijn! Hopelijk tot schrijfs/blogs, misschien wel gastblogs :)
Els.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails