vrijdag 30 september 2011

Bye bye :-)

Een maand lang gastbloggen met alle enthousiaste bloggers en gastbloggers van 'Deze is ook leuk' was ... LEUK!

Het is gewoon zo fijn dat dit blog bestaat en allerlei inspiratie voor ons hier wordt verzameld! Alles wat wij hoeven te doen is gewoon dagelijks even langs te komen. En dat is echt geen straf!

Als afsluiter geef ik je een link naar Ashley. Er staan zoveel leuke tutorials op haar blog, ik pikte er deze uit. Ashley laat zien hoe je met lint een mooie swirl mee kan maken. Als je op de foto klikt kom je bij de link.
Iedereen bedankt voor alle leuke reacties enne...tot blogs!

7 opmerkingen:

Yvonne zei

Op Ashley haar blog staan inderdaad héél veel leuke dingen. En hoewel ik er regelmatig kijk, kende ik deze nog niet. Erg leuk, bedankt. En ook bedankt voor het samen gastbloggen met jou de afgelopen maand, je hebt super leuke dingen op het internet gevonden en hier geplaatst!
Op ons blog komen we elkaar vast weer tegen.
Lieve groetjes van Yvon

Anneke zei

Dat is er nu ééntje die ik kan schrappen uit mijn reservelijst :) Leuke tutorials bij Ashley inderdaad!
Het was leuk om hier je favoriete linken te zien Inge!

Hermien (Sproet) zei

The creative place mag zich verheugen op de warme belangstelling die ze ontvangt en ving, want het is een ontiegelijk leuk blog wat ik vorig jaar ook een paar keer gebruikte..

Veel leuke tutorials, waaronder deze!

Jij ook dank voor het linkenzoeken en je berichtjes hier!

Maia zei

Inge bedankt voor je leuke links op dit blog en ik blijf je natuurlijk volgen.
Groetjes Maia

Jeany zei

erg leuk Inge, weer iets op het lijstje erbij. Ook een dankjewel naar jou kant voor alle leuke linken. cu!

Godelieve zei

Dank je wel Inge! Je vond heel toffe links, en bewaarde ook nog een mooie voor 't laatst!

Els zei

Inderdaad een leuk blog bij Ashley! Heel erg bedankt voor een maand leuke links, Inge!!
Els.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails