vrijdag 30 september 2011

The end...

... en dan is de maand September zomaar ineens voorbij! Het gaat toch altijd sneller dan je denkt... Maar het was leuk! Ik vond het best lastig om leuke links te vinden, moeilijker dan ik dacht, dus alle bewondering voor mijn mede gastbloggers en zeker voor de vaste bloggers hier! Super leuke links heb ik gezien deze maand, ik hoop dat jullie mijn links ook leuk vonden. Dank jullie wel, en speciaal Dymphie, bedankt voor deze kans en alle uitleg etc.

Uiteraard heb ik nog een paar leuke links voor jullie en omdat ik midden (nou ja, aan het begin) in een 365- dagen project zit heb ik een paar hele creatieve projecten voor jullie opgezocht:


  • Als stempelaar sprak dit project me natuurlijk meteen aan; A Stamp a day van Gertie Jaquet.
  • Elke dag een creatief gezicht: A face a Day van Anja 
  • Linda maakt elke dag een bloem met spullen die ze tegenkomt: A Flower a day
  • Elke dag creatief met een wasknijper! Esther doet dat en vertelt er 1 keer per week over op deze site: Alles wat ik mooi vind
Nogmaals bedankt allemaal, misschien tot een volgende keer of op mijn eigen blog!

groetjes!
Klaartje

6 opmerkingen:

Jeany zei

ik vind die met de bloemen het leukst, je moet er maar opkomen, zuper leuke linken. Doeg meid, tot vlg jaar ☺

Yvonne zei

Tot slot heb je nog een paar hele leuke links voor ons Klaartje! Vooral de Flower a Day vind ik erg grappig, zo kun je iedere dag aan een bloemenmaaltijd zitten, heel origineel.
Dank je wel voor het samen gastbloggen de afgelopen maand en voor je leuke originele links!
Lieve groetjes van Yvon

Anneke zei

Wat een superleuke projecten: zowel de stempels als de bloemen, de gezichten en de wasknijpers, leuk!!!
Ook je eigen 365 dagen projecten op je blog blijf ik volgen hoor!

Hermien (Sproet) zei

Ha, die Klaartje! Wat een leuke projecten, ik had, via jouw blog al een paar ontdekt..

Petje af voor de creativiteit en de zelfdiscipline om met zo´n regelmaat iets te maken en bloggen (dat lukt mij niet!)

Jij ook bedankt voor jouw creatieve bijdrages, ik heb genoten!

Godelieve zei

Nog een salvo aan links om je blogmaand bij DIOL af te sluiten. LEUK!!!
Dank je wel Klaartje!!

Els zei

Wat een leuke links om af te sluiten!! Heel erg bedankt voor een fijne linkenmaand!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails