donderdag 1 september 2011

Even voorstellen..... Klaartje

Hoi!

Mijn naam is Klaartje Delisse, 33 jaar en ik ben zeer vereerd deze maand één van de gastbloggers te zijn!
Ik ben voornamelijk een stempelaar, al zo'n negen jaar, maar daaromheen doe ik ook nog andere creatieve dingen zoals bijvoorbeeld taartjes bakken en versieren. Ook erg leuk om te doen! Kortgeleden ben ik begonnen aan een 365 dagen project waarbij elke dag van de week zijn eigen thema heeft. Dit en mijn andere creatieve werk kun je zien op Klaartje's Art World. Mijn taartjes en andere 'baksels' kun je zien op Taartje van Klaartje, ja, je moet wat met zo'n naam hè!? ;)

Ik hoop dat ik jullie de komende maand een aantal leuke links kan laten zien, en hoor natuurlijk graag wat jullie ervan vinden!

Heel veel plezier deze maand!

Klaartje

10 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat leuk dat je ook één van de gastbloggers bent die ons deze maand gaat verrassen met creatieve links! Ben heel benieuwd wat je voor ons in petto hebt.
Groetjes van Yvon

Els zei

Leuk jou hier ook te treffen, Klaartje! Heel benieuwd wat het wordt deze maand aan links bij jou!
Veel plezier!
Els.

Hermien (Sproet) zei

He, hallo Klaartje, van jou verwacht ik menig kaartje..oops, sorry, ik kon het niet láten...

Geniet al een poos mee op jouw blog, ben niet zo´n fanatieke reageerder,maar smul intussen wel van jouw creaties (nou weet je hoe die teller zo in de lucht vliegt ☺)

Welkom als gastblogger hier het wordt hartstiikke gezellig zo, samen!

Groet, Sproet

Anneke zei

Fijn jouw hier ook te treffen, dat wordt een leuke maand bij DIOL!

Jeany zei

hoi Klaartje, wat heb jij leuke blogs, die taart met uiltjes, zo leuk, ik ben gek op uiltjes, alleen niet zo'n zoetekouw, hahaa, en je art blog, helemaal te gek. Heel veel plezier hier, groete van Janine

Justine zei

Fijn dat je hier bent! Veel succes!
Groetjes justine

Godelieve zei

Ik denk dat we hier nog een uitstekende linkenzoeker te pakken hebben :)
Leuk, dat 365 dagen project op je stempelblog. Toffe thema's. Wordt een druk jaar voor je!!

Rika zei

Hoi klaartje,
leuk dat je ook linken zoekt voor DIOL,
veel plezier hier!

Audrey zei

Hey Klaartje, ik kom jou ook overal tegen, hihi...gezellig!

Debbie Stip zei

Leuk om er weer zo'n creatieve blogger bij te hebben in mijn lijstje en dit gastbloggerpodium mee te mogen delen! Je taarten zien er trouwens ook supergaaf en erg smulbaar uit!
xxDebbie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails