donderdag 1 september 2011

Even voorstellen ..... Yvonne

Hallo allemaal,

Mijn naam is Yvonne, 47 jaar jong, en komende maand ben ik één van de gastbloggers bij “Deze is ook leuk!”. Waar ik samen met 6 andere gastbloggers jullie zal verrassen met leuke linken die we tegenkomen op het wereldwijde spinnenweb, wat het soms wel lijkt.
Ik blog nog niet zo heel lang en ik was dan ook heel verrast toen Dymphie mij daar dit jaar voor vroeg. Deze maand plaats ik iedere zondag één of meer links op "Deze is ook leuk".

Zelf heb ik een blog met mijn gestempelde creaties, Stempelyvon, en een blog waar ik andere creatieve dingen op laat zien, maar ook foto’s van dingen die ik onderweg tegenkom, Fotoyvon.
Mijn inspiratie om te stempelen en dingen te maken haal ik uit een workshop die ik eens doe, van blogs, uit tijdschriften en ook gewoon door bij elkaar te komen en dingen uit te proberen. Bovendien heel gezellig!

Hoewel ik inmiddels volledig ben afgekeurd omdat ik Multiple Sclerose heb en mijn lijf niet altijd doet wat ik wel wil, ben ik zoals altijd een beetje eigenwijs en werk nog wel twee ochtenden op het secretariaat van een MBO school op de sector Gezondheidszorg. Daarnaast probeer ik alles zo goed mogelijk te plannen dat ik tijd heb voor mijn creatieve hobby’s.

Wil je mijn blog bezoeken, klik dan op mijn blogheader
of hier.

Tot ziens, waar dan ook, in onze leuke creatieve wereld!

Groetjes van Yvon

13 opmerkingen:

Jeany zei

nou Yvon, tis wel spannend he, leuk ik verheug me erop. groetjes van Janine

Godelieve zei

Wees welkom Yvon!! Altijd leuk om je blog(s) te lezen. Je bent een creatieve duizendpoot zoveel is zeker. Een barstensvol stempelblog met leuke projecten en technieken, heel leuk om ondermeer je tuinbelevenissen te volgen op je fotoblog.

Rika zei

Hartelijk welkom Yvon, het is
altijd leuk eens een kijkje te nemen op je blog.

Klaartje zei

Hey Yvonne!Super dat je één van de gastbloggers bent! Spannend hè!? Ik vind je werk altijd prachtig, dus ik ben benieuwd welke links je gaat laten zien!

Hermien (Sproet) zei

He, Yvon! Ook al een extra uitgedaagd MenS ;-) (MS), je zou bijna denken dat het een voorwaarde is voor... ☺☺☺

(en grappig ook in de medische sector (ik weet van Janine dat zij ook haar roots daar heeft liggen)

Ok, genoeg geneus..welkom in gastbloggersland, ik zit er klaar voor ;-) (en intussen zal ik jouw eigen blog ook nog eens doorspitten-ik ben niet zo actief met reageren *schaam* )

Unknown zei

Wat een mooie dingen maak jij op je blog!! Ben benieuwd naar jouw links!
Groetjes, Corine

Els zei

Hoi Yvonne,
Leuk dat je ook één van de gastbloggers bent! Wat een spannende maand!
Els.

Anneke zei

Je blogs, daar kom ik nooit teleurgesteld van terug! Leuk je hier ook tegen te komen. Succes!

Justine zei

Leuk dat je hier gastenblogger bent! Veel succes!
Groetjes Justine

Sija zei

Leuk Yvon, ik ben benieuwd wat voor leuke dingen je ons gaat laten zien. Ik ben er weer van de partij om te kijken en te proberen. Veel succes! Maar dat gaat vast prima lukken.

Audrey zei

Hoi Yvon, welkom bij de club! Ik ben benieuwd naar alles waar je ons mee verras de komende tijd, gezellig je hier weer tegen te komen!

joke zei

Hallo Yvonne, Via jouw blog ben ik hier terechtgekomen. Wat een leuke blog is dit. Ik heb al aardig wat doorgespit, maar ik kan nog wel even vooruit, zoveel leuke ideeën.
Groet,
Joke

Debbie Stip zei

Leuk om jou en je creativiteit via deze gastbloggermaand te leren kennen!
xxDebbie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails