vrijdag 30 september 2011

Is het écht waar?

Is het écht alweer eind September? Ja deze maand is echt omgevlogen, wie had dat gedacht aan het begin van onze leuke linken zoektocht?!

Dymphie en team, nog één keertje een dikke dankjewel voor deze geweldige kans om eventjes, ja heel eventjes dan, in jullie leukelinkenleven te mogen kijken :-) Het was zoooo ontzettend leuk en ok, ook best nog wel een beetje moeilijk en druk af en toe ;-)

Ook een dikke dankjewel natuurlijk voor mijn medegastbloggers, zonder jullie had er niet zo'n geweldig aanbod aan leuke linken gestaan deze maand...mijn todo-lijstje is in ieder geval weer flink aangevuld.

En of ik dan ook nog leuke linken voor jullie heb? Ach...Ik heb nog wel een heel archief vol, overgehouden zo van deze leuke maand. Deze wil ik dan echt nog even met jullie delen en dan verlaat ook ik het DIOL-podium weer:
Craft Gossip - Een blog met linken naar tutorials voor alles wat je maar zelf zou willen maken;
vtwonen - Leuke dingen voor je huis met leuke zelfmaakideeën vooral ook hier;
~ decor8 - Heel veel mooie plaatjes, inspiratie én leuke zelfmaakideeën.

Tot ziens op het www!
xxDebbie

6 opmerkingen:

Anneke zei

Nog 3 superlinken/blogs Debbie! Dat maakt samen een hele rij leuke linken, dankjewel daarvoor!

Hermien (Sproet) zei

Hoi Debbie, de maand voorbij (gevlogen) en dan nog 3 hartstikke leuke links van jou (ik kende alleen die van VT wonen) Leuk leuk leuk!


Het leukste is nog wel dat het meestal niet bij éven kijken bij 1 tutorial blijft, de uren vliegen voorbij bij het doorstruinen van die leuke blogs!

Jij ook hartstikke dank voor je bijdrages en tot blogs!

Yvonne zei

Drie ontzettend leuke linken als sluitstuk van jou vandaag. Dank je wel om samen met elkaar deze maand te gastbloggen, ik vond het erg leuk je op deze manier een klein beetje te leren kennen. Op ons blog komen we elkaar vast weer tegen.
Lieve groetjes van Yvon

Jeany zei

hai Debbie, nou dat zijn nog leuke linken zo op de valreep, je hebt goed je best gedaan. super leuk en tot ziens op je blog.

Godelieve zei

Dank je wel Debbie, voor de leuke linken die je voor ons bij elkaar zocht!

Els zei

je linken zijn super, Debbie!! heel erg bedankt voor een leuke linkenmaand!!
Els

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails