woensdag 14 september 2011

Stempelen op stof

foto: Kimberly Crawford

Met je stempels kun je natuurlijk veel meer dan alleen papier versieren. Kijk maar bij Kimberly Crawford, zij laat je zien  hoe je kunt stempelen op stof...zo kun je bijvoorbeeld die leuke slinger maken...met je stempels dus en een leuk lapje stof!

Maar ligt het aan mij, ben ik de enige die meteen denkt aan andere leuke stoffen dingen om te bestempelen...zoals linnen tasjes, of een leuk keukenschort, of een mooie kussenhoes...of...nou vul maar in zou ik zeggen!
Veel plezier met stempelen :-)

There's always more to do with your stamps than decorating paper. Check in with Kimberly Crawford, she'll show you how to stamp on fabric. Maybe you can even make this great banner yourself...with your stamps and a piece of fabric!


But is it just me, am I the only one that immediately thinks of other fabric things to stamp on....like those linen shopping bags, or a nice apron for in the kitchen, or a beautiful pillow case...or...well keep going I would say!
Enjoy stamping :-)

8 opmerkingen:

Yvonne zei

Dat ziet er heel vrolijk uit Debbie. En ik dacht ook meteen, oh ja, dan kun je dat nog bestempelen, en dat, en ..... veel meer mogelijkheden natuurlijk. Maar deze slinger van stof, versierd met de taartjes, ziet er heel jarig uit.
Groetjes van Yvon

Anneke zei

Leuke slinger! Ik ga een stofje zoeken :) Bedankt voor de tip Debbie!

Jeany zei

ziet er erg leuk uit, wel en werk hoor, maar no pain no game ☺ dus, inderdaad, op zoek naar stof.

Dymphie zei

wat een leuk idee, heel feestelijk geheel.

Maia zei

Dit ziet er erg mooi uit!
Leuk filmpje!
Groetjes Maia

Hermien (Sproet) zei

o, ik heb helemaal nog niet gereageerd, ik vind het een leuk idee, mét een heel mooi resultaat..ik denk dat de fervente naaisters onder ons...! (ikke niet dus..hihi, die dure naaimachien roept nog regelmatig klaaglijk uit de kast dat ie nu toch echt een werkloosheid uitkering wil hahah)

Godelieve zei

Ziet er heel leuk uit, zo'n slinger uit stof!

Els zei

Leuke link!!
Mijn to-do lijst wordt zo lang, als ik daar maar allemaal tijd voor vind!
Els

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails