donderdag 1 september 2011

t Komt allemaal goed

...want hier is Sproet..jaja, dat zou je wensen, wat een arrogantie..hihi, ik mag mijn stoffige kennis van gastbloggersschap eerst wel even bewerken met een swiffertje..

Een introductie..wat zal ik zeggen..Ik ben dus Sproet, incognito,  ik vond Sproet een leuke, sprankelende naam voor mijn blogpersonality, vandaar (gepikt van ´Lost´..)

Ben 49, getrouwd, meestal gelukkig ;-) en pas een kleine 2 jaar aan het frutselen met kaartjes.. Hiervoor maakte ik wel wat kaartjes met leuke foto´s of plaatjes van google die ik dan bewerkte en op speciaal papier of sheets printte..ook leuk, maar stempelen en knoeien is toch leuker..

Mijn kast puilt inmiddels zover uit dat ik mezelf bijna een kamer ga toeëigenen omdat het elke keer opruimen me te zwaar wordt.

Heb wat uitdagingen in het leven, o.a. MS en dat maakt dat ik niet altijd even veel energie heb (understatementje.. ;-) ) Gelukkig heb ik een grote dosis humor bij de geboorte meegekregen (mijn moeder had vast de slappe lach toen ze me kreeg) dat maakt het leven een stuk gemakkelijker!

Manlief en ik hebben een dochter, Fleur, die helaas tijdens de bevalling overleed. Erg verdrietig, ze leeft in onze harten en inmiddels hebben we weer een leven wat in het teken van LEVEN en plezier staat.

Zo, korter kan ik het bijna niet maken..ik zal nog eens spieken wat ik vorig jaar allemaal verteld heb..of ik niet teveel in herhaling val..

Ik ga deze maand mijn best doen wat leuke blogs en tips te scoren, ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleven..!!
Het is een grote eer voor dit leukste blog van Nederland te mogen schrijven!






klik op mijn header om naar mijn blog te gaan



11 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoi hoi,
Wat leuk dat je deze maand ook gaat gastbloggen! Ik ben heel benieuwd naar je creatieve linken.
Groetjes van Yvon

Godelieve zei

t Komt zeker goed, met Sproet :)
Fijn dat je er dit jaar weer bij bent om leuke links te zoeken, en voor het streepje humor. Dat straalt gewoon van je leuke blog af!

Jeany zei

hee zwili, we gaan ervoor he meid. grusse van die andere zwili

Klaartje zei

Hoi Sproet! Leuk dat je een van mijn mede gastbloggers bent! Ik ben benieuwd naar je links!

Rika zei

Hoi Sproet,
fijn dat je er weer bij bent.

Els zei

Hoi Sproet,
Leuk dat je d'er weer bij bent! Benieuwd naar wat komen gaat!!
Els.

Anneke zei

Leuk dat je weer meedoet! Wat een leuke tekst heb je geschreven, mooi!

iene zei

"linkjes van Sproet
zijn helemaal goed!"
leuk,ik ben benieuwd en wens je veel succes met zoeken...

evelyn

Justine zei

Fijn dat je er ook bent! Veel succes!
Groetjes Justine

Audrey zei

Welkom terug! Gezellig dat je weer mee doet met onze club!

Debbie Stip zei

Altijd leuk te zien hoe jij vanalles probeert op je blog, inspireert mij weer om ook eens uit mn comfortzone te stappen. Fijn dus om je ook hier te ontmoeten op dit leuke blog!
xxDebbie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails