vrijdag 30 september 2011

Tot ziens!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik aan het begin van deze maand toch enigszins met knikkende blogknieën aan de gastblogmaand bij "Deze is ook leuk!" begon. Doe ik het wel goed, heb ik wel leuke links gevonden, en meer van dat geneuzel wat ik mezelf aanpraatte.
Maar nu is het 30 september en moet ik óók bekennen dat de maand is omgevlogen en ik het eigenlijk hartstikke leuk vond!
Natuurlijk hoop ik dat jullie dat met mij vonden en dat we met alle gastbloggers van deze maand jullie veel nieuwe ideeën en creatieve inspiratie hebben gegeven.
Ik wil in de eerste plaats Dymphie bedanken voor haar uitnodiging een maand gastblogger te zijn bij "Deze is ook leuk!", dank je wel!
En mijn mede gastbloggers voor jullie ondersteuning aan elkaar, zeker bij de start van onze gastblogmaand, maar zeker ook voor jullie leuke en creatieve linken, jullie enthousiasme en jullie leuke en gezellige blogberichtjes. Bovendien erg leuk om jullie te leren kennen!

Ja, en dan is die maand al weer voorbij en kregen we allemaal van Dymphie zo'n ontzettend leuke verrassing thuisgestuurd. Als dank voor ons gastbloggen lag daar ineens een spannende envelop in de brievenbus met een bijzonder mooie inhoud; twee zelfgemaakte boekjes, prachtig ingebonden, met een zeer fraaie gemarmerde kaft en een heel chique kalkpapieren omslag, bijeen gehouden door een prachtige wikkel. Dank je wel Dymphie voor deze bijzonder mooie boekjes, ik ben er erg blij mee!



Daarnaast ontvingen we allemaal van Hermine nog een bedankkaart voor onze creatieve links van de afgelopen maand. Een prachtige kaart met allemaal de eerste letter van onze naam in het hart. Dank je wel Hermine, wat een ontzettend leuke en mooie verrassing!


En tot jullie allemaal zeg ik .....
tot ziens op het wereldwijde spinnenweb (dat blijft het toch wel voor mij hoor),
tot ziens op de mail,
tot ziens ergens in de wandelgangen,
tot ziens op een beurs, bij een workshop of welke activiteit dat ook,
TOT ZIENS!!!

Hier nog een paar leuke links die ik heb bewaard tot de laatste dag van deze gastblogmaand.


Van een taartbodem, of taartpapier, kun je de leukste cupcakes maken!
Ik vond ze op het Artful Delight blog van Anna, die het weer op het Weddingblog van Christine heeft gezien.

En dan maar vullen met allerlei lekkers of gewoon met leuke dingetjes om kado te doen of op tafel te zetten.
----------

Ik verwacht absoluut niet van jullie dat jullie nu alle toiletrollen en keukenrollen gaan opsparen om deze creaties na te maken, maar om ze te bekijken is toch wel een genot als papierliefhebber.
Zéér de moeite waard om alle creaties eens te bewonderen op Anastassia Elias haar blog (ga onder categorie naar Rouleaux), waar ze laat zien hoe je een toiletrol tot KUNST omtovert.

Klik hier of op één van de plaatjes.

----------

En dan is daar ook nog het blog van Beth van Sunflowers and Dragonflies, met allerlei leuke tutorials, vaak heel simpel, maar wel heel doeltreffend en leuk.
Zie hier hoe Beth een hele leuke omslag maakt voor een post-it memoblokje.

----------

Tot slot, je kunt niet vroeg genoeg beginnen met te houden van al dat mooie papier, creatief te zijn en inspiratie op te doen met leuke ideeën die je worden aangedragen.
Wel het geluid van je computer aanzetten!

Klik hier of op het plaatje hierboven.

Vanaf morgen neemt de vaste crew van "Deze is ook leuk!" het stokje weer terug over. En het mag best eens worden gezegd, het is verduveld knap om 11 maanden van het jaar ons iedere keer weer met nieuwe creatieve links te verrassen!

TOT ZIENS en groetjes van Yvon
www.stempelyvon.blogspot.com

7 opmerkingen:

Anneke zei

Je hebt er nog leuke voor het eind bewaard Yvon! Erg leuk hoor al jouw enthousiasme!

Hermien (Sproet) zei

Hoi Yvon,

je bent niet alleen een creatief talent, qua schrijven heb je ook de nodige vaardigheden, het enthousiasme spat eraf!!

En dan deze links als laatste, ik duw net mijn mond dicht, wat ontzettend MOOI, vooral die toiletrollen, dat mensen zo kunnen (en willen) priegelen en wat een verpletterend effect, zo tegen het licht in..

Zelfs manlief kon een oh, en AH, niet onderdrukken ;-)

Jij ook bedankt voor jouw originele bijdrages en je enthousiasme en vast tot blogs, mails of...?!

Hermien (Sproet) zei

PS en die baby...HILARISCH, vooral als je in je hoofd hebt dat pa zijn afwijzing van een sollicitatie aan het verscheuren is..

Die gierende lach vergoedt vast veel van de pijn ;-)

Maia zei

Schitterend die kleine dat filmpje kende ik al zo leuk en je blijft erom lachen! De toiletrol kunst is prachtig zeg! Dank voor je leuke linken op dit blog!
Groetjes Maia

Jeany zei

jeetje dat toiletrolletje, wat een monnikkenwerk, maar wel prachtig hoor, en dat babytje, had em al gezien op jou blog, helemaal geweldig een super leuke afsluiter!! Bedankt Yvon.

Godelieve zei

Yvonne, bedankt voor de super links die je bij elkaar sprokkelde. Voor je laatste dag bewaarde je nog een hele leuke! Een kunst om die rolletjes te maken, en om ze zo mooi te fotograferen.

Els zei

Wat een leuke lijst afsluiters!! wat een mens niet allemaal met een toiletrol kan aanvangen, hé! :)
Heel erg bedankt voor een maand vol fijne links!! Tot schrijfs/blogs, misschien wel gastblogs :)
Els.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails