woensdag 28 september 2011

Van fotolijstje naar speldenkussen

foto: Easy Makes Me Happy

Tsja...als we het dan toch over recyclen hebben deze afgelopen dagen, waarom dan niet nog een lijstje-idee?  ;-)

We zagen al eens verschillende, erg leuke speldenkussens voorbij komen. Deze allemaal, weet je nog?

Voor vandaag vond ik nog zo'n mooie op Tara's Easy Makes Me Happy Blog. Hoe je 'em maakt, zie je in haar tutorial hier.

Oh en zie je het al voor je in groot formaat? Dat zou ook zomaar eens een mooi prikbord kunnen worden!
Veel zelfmaakplezier!


Since we're already talking about recycling these days, why not just another frame- idea? ;-)


We have seen quite some different, very beautiful pincushions. These ones, do you remember?


For today I found another beautiful one on Tara's Easy Makes Me Happy Blog. How you can make one your own, you'll find in her tutorial here


Oh and can you just picture this in a much larger size? That could be just something like another gorgeous bulletin board!
 Enjoy crafting!

7 opmerkingen:

Yvonne zei

Daar zou ik nou nooit aan denken om van een oud fotolijstje een speldenkussen te maken. Erg leuk!
We hebben deze maand wel een mooie verzameling wat je allemaal met oude fotolijstjes kunt doen, leuk hoor.
En dit speldenkussen ziet er wel heel apart uit, leuke link Debbie!
Groetjes van Yvon

Kaatje Catootje zei

Leuk weer en je moet er maar opkomen he? Ik heb de site "easy makes me happy" bekeken en daar word je echt blij van! Dank weer voor de tips.
Groetjes,
Karen

Hermien (Sproet) zei

hartstikke origineel, ik zou nou nooit aan een fotolijstje denken als basis voor een speldenkussen (al zou ik ws ook nooit een speldenkussen MAKEN, maar dat is een ander verhaal ☺☺☺)

Leuke link, weer veel te kijken op die website! Thx!

Anneke zei

Leuk idee! Mooie blog ook!

Dymphie zei

toch maar eens dat speldenkussen gaan maken dat al jaren op de planning staat... :D

Godelieve zei

Weer een schitterend idee, lijkt me heel leuk om te maken!

Els zei

Zou ik nooit aan gedacht hebben, maar superleuk! Bedankt voor de link!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails