donderdag 1 september 2011

Voorstelrondje voor Jeany

Hallo allemaal, mijn naam is Janine, alias Jeany in a Bottle,  van Jeanys Brunnen. De komende maand ben ik een van de 7 gastbloggers hier bij "Deze is ook leuk". Dit is mijn 2de jaar dat ik als gastblogger hier verblijf, en ik vind het dan ook ontzettend leuk dat ik weer gevraagd werd.
Ik heb een creatieve blog waarop ik o.a. zelfgemaakte dozen bekleed met stof, kaarten maken en viltwerk  laat zien.  Ik vind het na 3 jaar nog steeds leuk om overal in bloggerland rond te snuffelen en nieuwe ideeën op te doen. Morgen maak ik hier de aftrap als gast schrijver en ik hoop dat ik jullie nog een paar leuke linken kan laten zien die jullie nog niet kennen. Tot dan... tot ziens, groeten van Janine.




10 opmerkingen:

Godelieve zei

Leuk dat je er weer bij bent Janine!!
Jouw blog is ook zo leuk om in te snuffelen. Ik vind het geweldig dat je zelfs in 3 talen blogt! Wie doet je dat na?

Anoniem zei

Hoi Nientjuh,

Ik wens je een creatieve maand en heel veel succes!!

Maak er wat leuks van he!

Liefs Thea ♥

Yvonne zei

Hoi Janine,
Leuk dat je deze maand ook gaat gastbloggen, tweede keer voor jou. Heel veel plezier en ik ben heel benieuwd naar je linken!
Liefs van Yvon

Klaartje zei

Leuk Janine! ben benieuwd welke links je ons gaat laten zien!

Rika zei

Fijn dat je er weer bij bent Janine!

Hermien (Sproet) zei

Hoi Zwi,

veel plezier met het zoeken en vinden, het schrijven en..nou ja ALLES (jeweetwelwat)

Veel liefs en sterkte, zwi

Els zei

Hoi Janine!
Leuk dat je ook één van de gastbloggers bent! Zo benieuwd wat je voor ons in petto hebt!
Els.

Anneke zei

Leuk dat je weer van de partij bent Janine, zonder had echt niet gekunnen :)

Justine zei

Leuk dat je gastenblogger bent! Veel succes!
Groetjes Justine

Debbie Stip zei

Ik kende je blog nog helemaal niet echt, vast wel eens langs gehopt, maar nog niet in mijn bloglijstje blijkbaar *schaam*. Maar nu kan ik gelukkig wel echt regelmatig van je kunstwerkjes genieten en dat ga ik dan ook zeker doen!
xxDebbie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails